Obvestila

Obvestila 1 do 20 od 48

Podaljšanje mandata članom študentskih svetov članic Univerze v Mariboru

Datum objave: 27.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

Spoštovani.

Obveščamo vas, da je bil izdan Sklep spremembah in dopolnitvah Sklepa o razpisu volitev v študentske svete članic in drugih članic Univerze v Mariboru št. 023/2024/04/830 JŽV s katerim se določa podaljšan kandidacijski postopek in z njim povezani postopki ter spremenjeni datumi za potek volitev.

Kot veste, je bilo zaradi kibernetskega napada dne 23. 10. 2024 predčasno prekinjeno oz. onemogočeno oddajanje kandidatur, določeno s Sklepom o razpisu volitev v študentske svete članic in drugih članic Univerze v Mariboru št. 023/2024/04/830 JŽV, z dne 23. 9. 2024.

Kandidature, ki so bile pred tem uspešno oddane bodo upoštevane. 

OBVESTILO O KIBERNETSKEM NAPADU

Datum objave: 26.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani!

Dne 23. 10. 2024 v večernih urah je bil na centralno računalniško infrastrukturo Univerze v Mariboru izveden obsežen kibernetski napad z izsiljevalsko programsko kodo, s čimer so bile onemogočene vse storitve, kot so: elektronska pošta, okolje spletne učilnice, spletne strani, digitalna identiteta, uporaba akademskega, kadrovskega in finančnega informacijskega sistema, uporaba orodja MS-Teams, storitev OneDrive in ostale.  

Poleg pristojnih IKT-strokovnjakov na RCUM in IKT-koordinatorjev so Univerzi v Mariboru takoj po dogodku s svojimi strokovnjaki na pomoč priskočile tudi številne zunanje institucije. Izjemno pomembna informacija, tako za zaposlene in študente, kot tudi vse druge posameznike je, da vsa dosedanja poizvedovanja in ugotovitve, zbrane iz različnih virov, kažejo na to, da ob kibernetskem napadu ni prišlo do posega v (osebne) podatke oz. do njihovega iznosa, temveč je napad zgolj onemogočil dostop do podatkov v digitalni obliki. Vse do danes Univerza v Mariboru tudi ni prejela kakršne koli informacije o odlivu podatkov ali grožnje, ki bi kazala na to, da so bili podatki odtujeni. 

Na podlagi varnostnih kopij in drugih postopkov povrnitve sistemov oz. podatkov Univerza v Mariboru počasi in s posebno previdnostjo ponovno vzpostavlja delovanje sistemov, kot so ožičeno in brezžično omrežje, elektronska pošta za študente, delovanje MS-Teams storitev, spletne strani, druge storitve M365, kadrovski sistem in sistem za obračun plač ter drugih dohodkov, finančno računovodski sistem, spletno učilnico Moodle idr. Vse to je že delujoče. Glede ostalih dodatnih IT-storitev, ki so bile pred napadom na voljo in jih je številčno še okrog 300, pa vas obveščamo, da bodo predane v uporabo šele takrat, ko bodo ustrezno pripravljene in zaščitene, pri čemer časovnice zaradi številnih faktorjev ni mogoče napovedati. 

S tem obvestilom želimo vse deležnike podrobneje seznaniti z dosedanjimi ugotovitvami in predvsem z dejstvom, da lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da s kibernetskim napadom do posega v osebne podatke posameznikov ni prišlo. Podatki na diskovnih kapacitetah so bili kriptirani, kar je povzročilo njihovo neberljivost oz. neuporabnost, niso pa bili izvoženi oz. odtujeni.

Še naprej vas bomo tekoče obveščali o napredku pri celoviti obnovi informacijsko-komunikacijskega sistema Univerze v Mariboru, s katerim bomo na hkrati vzpostavili tudi nove varnostne standarde, ki bodo kulturo uporabe IKT-storitev dvignili na še višji nivo. 

S spoštovanjem,
rektor prof. dr. Zdravko Kačič  

Priložnost za sodelovanje na tekmovanjih Model United Nations (MUN)!

Datum objave: 26.11.2024 | Datum poteka: 05.12.2024

Pravna fakulteta UM išče interesente za udeležbo na tekmovanju Mediterranean Model United Nations (MEDMUN), ki bo potekalo od 4. aprila do 6. aprila 2025 v Mentonu, Francija. Več o tekmovanju na spletni strani: https://www.medmun.fr/

Tekmovanje poteka v celoti v angleškem jeziku. Študenti, ki ste zainteresirani za udeležbo na tekmovanju Mediterranean Model United Nations (MEDMUN), pošljite svojo prijavo (oziroma svoja morebitna vprašanja glede tekmovanja) na aljosa.polajzar@um.si . Rok za prijave je do vključno srede 4. decembra. Razgovori za izbor bodo opravljeni po koncu prijav.

  • Priložnost za sodelovanje na tekmovanjih Model United Nations (MUN)! - Slika 1

Preizkusno predavanje dr. Roka Dacarja v postopku izvolitve v naziv docent za predmetno področje "pravo"

Datum objave: 25.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Vljudno vabljeni na preizkusno predavanje kandidata dr. Roka Dacarja v postopku izvolitve v naziv docent za predmetno podrocje »pravo«, ki ga bo izvedel v okviru predmeta Ustavno pravo študentom 1. letnika Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje »pravo«, in sicer v sredo, 27. novembra 2024 ob 12.30 uri v predavalnici Auditorium Maximum (2. nadstropje fakultete) na temo: PREPOVEDI POLITIČNIH STRANK V MILITANTNI DEMOKRACIJI.

Prijava (odjava) na izpitne roke

Datum objave: 21.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

Spoštovani študenti.

A) PRIJAVA NA IZPIT

Do ponovne vzpostavitve informacijskega podsistema AIPS, bo prijava na izpite potekala z oddajo Obrazca za prijavo na izpit. Obrazec je na voljo na spletni strani PF UM pod rubriko Izpitni termini oz. v referatu za študentske zadeve. Obrazec se odda v referatu za študentske zadeve oz. preko elektronske pošte (obvezna uporaba študentskega e-pošte).

Študent se na izpit prijavi najkasneje pet (5) dni pred izpitom z oddajo Obrazca za prijavo na izpit. V kolikor želi študent ponovno opravljati izpit z namenom zvišanja ocene (tak izpit se opravlja kot komisijski izpit), o tem obvesti Referat za študijske zadeve najkasneje pet (5) dni pred izpitom, ki ga ročno doda na seznam prijavljenih na izpit.

B) ODJAVA OD IZPITA

Odjavnico od izpita dobite v referatu za študentske zadeve v času uradnih ur, od ponedeljka do četrtka, med 11. in 13. uro oz. odjavo od izpita lahko sporočite po elektronski pošti na referat.pf@um.si (tudi za odjavo je potrebna uporaba študentske e-pošte). Odjava je mogoča najkasneje 2 dni pred izpitnim rokom.

Če študent zaradi opravičljivega razloga ni pristopil k izpitu in izpita ni pravočasno odjavil, se upošteva, da je izpit odjavil pravočasno, če v roku 3 delovnih dni po izpitnem roku v referat dostavi ustrezna pisna dokazila. O ustreznosti dokazil v roku 3 dni odloči strokovna služba.

C) PLAČILO IZPITOV

Če je izpit plačljiv (za študente brez statusa, za opravljanje komisijskih izpitov), boste račun za opravljanje izpita prejeli ob ponovni vzpostavitvi AIPS-a in sicer na naslov, ki ste ga v referatu za študentske zadeve navedli kot naslov za vročanje.


Za morebitna dodatna vprašanja smo vam na voljo v času uradnih ur, med ponedeljkom in četrtkom, med 11. in 13. uro.

Referat za študentske zadeve

Rezultati izpitov

Datum objave: 21.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

Spoštovani študenti.

Vse do vzpostavitve informacijskega sistema za študente (AIPS), bodo rezultati izpitov objavljeni na oglasni deski na spletni strani www.pf.um.si.

 

 

  • Rezultati izpitov - Slika 1

Elektronska pošta in Moodle

Datum objave: 15.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

Spoštovani študenti.

Obveščamo vas, da je ponovno vzpostavljeno delovanje elektronske pošte za študente in v večji meri tudi za zaposlene, delovanje MS-Teams storitev za študente UM in za zaposlene, druge storitve M365 za zaposlene, študente in zunanje sodelavce ter prav tako tudi spletna učilnica Moodle.

 

Govorilne ure za študente v mesecu novembru 2024

Datum objave: 12.11.2024 | Datum poteka: 05.12.2024

Spoštovani študenti.

Na UM še vedno potekajo aktivnosti  za vzpostavitev ponovnega delovanja IT storitev. V nadaljevanju objavljamo termine govorilnih ur visokošolskih učiteljev in asistenov na PF UM.

PROFESOR, ASISTENT

DAN

URA

OPOMBA

Dr. Tjaša Ivanc

ponedeljek

11 - 12

 

Dr. Vesna Rijavec

ponedeljek

11 - 12

 

Dr. Borut Holcman

ponedeljek

12 - 13

 

Dr. Aleš Kobal

 

 

MS Teams

Dr. Jerneja Prostor

petek

10 - 11

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Aljoša Polajžar

sreda

9.30 - 10.30

 

Dr. Rok Dacar

torek

9 - 10

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Tomaž Keresteš

četrtek

12 - 13

 

Dr. Suzana Kraljić

ponedeljek

10 - 11

 

Asistent Kristjan Zahrastnik

četrtek

10 - 11

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Katja Drnovšek

četrtek

13 - 14

 

Dr. Denis Baghrizabehi

petek

13 - 14

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Martina Repas

torek

9 - 10

 

Dr. Renato Vrenčur

petek

11 - 12

 

Dr. Miha Šepec

sreda

11 - 12

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Janja Hojnik

 

 

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Asistent Jan Stajnko

 

 

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Saša Prelič

torek

12 - 13

po predhodni najavi na tel. št. 02/250 42 27

Dr. Darja Senčur Peček

ponedeljek

11 - 12

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Aleš Ferčič

četrtek

11.45 - 12.45

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Nataša Samec Berghaus

  po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Asistentka Lina Burkelc Juras

 

 

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Matjaž Tratnik

petek

12 - 13

 

Pomembne informacije za dostop do MS TEAMS

Datum objave: 07.11.2024 | Datum poteka: 30.12.2024

Spoštovani študenti.

Da boste lahko dostopali do MS Teams in drugih M365 storitev, potrebujete aplikacijo Microsoft Authenticator in prijavo s študentskim e-naslovom (@student.um.si). Natančnejša navodila lahko najdete v prilogi tega obvestila.

  • Pomembne informacije za dostop do MS TEAMS - Slika 1

OBVESTILO ZA ŠTUDENTE PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU

Datum objave: 06.11.2024 | Datum poteka: 30.12.2024

Študentom Pravne fakultete Univerze v Mariboru

Zadeva: OBVESTILO ZA ŠTUDENTE PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU

Zaradi kibernetskega napada na Univerzo v Mariboru dne 23. 10. 2024 na univerzi trenutno še ne delujejo informacijske storitve vključno z osrednjim informacijskih podsistemom AIPS in učnim e-okoljem Moodle. Vezano na navedeno vam podajamo naslednje informacije glede izvajanja izobraževalne dejavnosti na Pravni fakulteti Univerze v Mariboru (v nadaljevanju PF UM).

Ob tem vas vljudno prosimo, da redno spremljate spletno stran PF UM, na kateri bodo objavljene vse pomembne informacije.

  1. Izvajanje pedagoškega procesa na redni in izredni obliki študija

a) Redni študij

Pedagoški proces na redni obliki študija poteka nemoteno, uporaba spletnih učilnic do nadaljnjega ni mogoča.

b) Izredni študij

Pedagoški proces na izredni obliki študija poteka nemoteno na fakulteti (ex chatedra), z možnostjo spremljanja predavanj preko platform ZOOM in Google Meets. Povezave do ZOOM in Google Meets predavanj, ki se bodo izvedla v času od 7. 11. 2024 do 13. 11. 2024, bodo objavljene v posebnem obvestilu na spletni strani PF UM.

  1. Izpitni termin

    a) Objava izpitnih terminov za štud. leto 2024/2025

Izpitni termini so objavljeni na spletni strani PF UM > Študij > Izpitni termini oz. na povezavi: https://www.pf.um.si/studij/izpitni-termini/.

b) Seznam prijav na že razpisane izpitne roke v sistemu AIPS

Fakulteta razpolaga s prijavnicami na izpitni rok učne enote Rimsko pravo, ki se bo izvedel 20. 11. 2024 ob 15. uri, zgolj za študente, ki so se na izpit prijavili elektronsko do 23. 10. 2024.

Izredna izpitna roka za učni enoti Pravna zgodovina in Družinsko in dedno pravo, ki sta bila razpisana za 7. 11. 2024, se NE bosta izvedla, ker predavanja na izrednem študiju še niso bila zaključena.

c) Prijava (odjava) na izpitne roke

Če prijava na izpit (oz. odjava od izpita) do 15. 11. 2024 ne bo mogoča preko informacijskega podsistema AIPS, se boste študenti na novembrske izpitne roke prijavili z oddajo Obrazca za prijavo na izpit. Obrazci bodo na voljo na spletni strani PF UM pod rubriko Izpitni termini oz. v referatu za študentske zadeve. Obrazec boste oddali v referatu za študentske zadeve.

d) Plačilo izpitov

Če je izpit plačljiv, se v referat za študentske zadeve odda tudi potrdilo o plačilu izpita. Navodila za plačilo izpita boste prejeli v referatu ob oddaji Obrazca za prijavo na izpit.

  1. Podelitev diplom

Podelitve diplom, ki je bila predvidena za 22. november 2024 za Univerzitetni študijski program 1. stopnje Pravo in Magistrski študijski program 2. stopnje Pravo, žal NE bomo izvedli. Podelitev bomo organizirali po vzpostavitvi osrednjega informacijskega podsistema AIPS.

  1. Izposoja gradiva v Knjižnici Mirka Ilešiča Pravne fakultete Univerze v Mariboru

Delo v knjižnici poteka nemoteno – možna je tako izposoja/vračilo/podaljšava roka izposoje gradiva, vpis v knjižnico pa je zaenkrat možen le osebno, pri pultu (spletni vpis z digitalno študentsko identiteto zaenkrat žal ni mogoč).

Zaenkrat je možen (tudi oddaljeni) dostop do UM:NIKa, e-dostop do posameznih baz je zaenkrat mogoč le iz prostorov knjižnice - oglasite se v knjižnici pri mag. Nataliji Orešek (tel. 02 2504 251).

Prosim, upoštevajte, da do nadaljnjega žal nismo dostopni preko e-pošte; priporočamo telefonski klic: 02 2504 249 ali 02 2504 251.

Objavljen je urnik za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 02.10.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovani študenti.

Objavili smo U R N I K E za študijsko leto 2024/2025.

Do urnikov lahko dostopate s klikom na urniki v vrstici, ki se nahaja na vrhu spletne strani Pravne fakultete Maribor Slika urnikov

ali pod kategorijo: Študij -> Urniki.


Izredne študente obveščamo, da urnik še ni dokončen oz. obstaja možnost naknadnih sprememb.


V nadaljevanju objavljamo razpredelnice iz katerih je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

SKUPINE VAJ IN SEMINARJEV

LEGENDA KRATIC, ki so uporabljene v urnikih:

  • PRAVO 1 UN - 1. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 UN - 2. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 3 UN - 3. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)
  • PRAVO 1 MAG - 1. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 MAG - 2. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)

OBRAZLOŽITEV glede predavanj, skupin in vaj

Univerzitetni študijski program 1. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v dveh (2) skupinah, vaje za 1. in 2. letnik v treh (3) skupinah.
Seminarji za 3. letnik v eni (1) skupini in vaje v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 UN V 1. skupina

A - Jo

PRAVO 1 UN V 2. skupina

Ju - Poj

PRAVO 1 UN V 3. skupina

Pol - Ž

 

1. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 1 UN S 1. skupina

A - Ma

PRAVO 1 UN S 2. skupina

Me - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 UN V 1. skupina

A - J

PRAVO 2 UN V 2. skupina

K - Pl

PRAVO 2 UN V 3. skupina

Po - Ž

 

2. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 2 UN S 1. skupina

A - L

PRAVO 2 UN S 2. skupina

M - Ž

 

3. LETNIK VAJE

 

PRAVO 3 UN V 1. skupina

A - M

PRAVO 3 UN V 2. skupina

N - Ž


* Seminarji na Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Pravo se bodo v 3. letniku izvajali v eni (1) skupini.


Magistrski študijski program 2. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v eni (1) skupini, vaje za 1. in 2. letnik v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 MAG V 1. skupina

A - L

PRAVO 1 MAG V 2. skupina

M - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 MAG V 1. skupina

A - Kol

PRAVO 2 MAG V 2. skupina

Kor - Ž

 

Spoznajte TUTORJE ŠTUDENTE Pravne fakultete Univerze v Mariboru za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 02.10.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

V študijskem letu 2024/2025 ekipo tutorjev, sestavljajo naslednji študenti, ki vam bodo pomagali pri študijskih izzivih, vprašanjih in vključevanju v študentsko življenje na fakulteti.

Amadeja Mlinar – Koordinatorka tutorjev PF UM

E-naslov: amadeja.mlinar@student.um.si

Lisa Elizabeth Strouken – Tutorka študentka za študente 1. letnika

E-naslov: lisa.strouken@student.um.si

Nuša Pleteršek – Tutorka študentka za študente 1. letnika

E-naslov: nusa.pletersek@student.um.si

Samo Baltić – Tutor študent za študente 1. letnika in mednarodne študente

E-naslov: samo.baltic@student.um.si

Blaž Bukovec – Tutor študent za študente 2. letnika

E-naslov: blaz.bukovec@student.um.si

Miha Marko – Tutor študent za študente 3. letnika

E-naslov: miha.marko@student.um.si

Ajda Kolšek – Tutorka študentka za študente 4. letnika

E-naslov: ajda.kolsek@student.um.si

Asja Lešnik – Tutorka študentka za študente 5. letnika

E-naslov: asja.lesnik@student.um.si

Nagovor rektorja prof. dr. Zdravka Kačiča ob začetku študijskega leta 2024/2025

Datum objave: 30.09.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovane študentke, spoštovani študenti. Z velikim veseljem vas pozdravljam ob začetku novega študijskega leta na Univerzi v Mariboru.

Posebej toplo dobrodošlico izrekam vsem bruckam in brucem, ki danes prvič prestopate prag naše univerze. To je za vas nov korak, ki odpira vrata v svet znanja, ustvarjalnosti in priložnosti za osebni in karierni razvoj. V študentskih vrstah izrekam dobrodošlico tudi vsem mednarodnim študentkam in študentom, ki ste izbrali Univerzo v Mariboru za svoje izobraževalno središče. Verjamem, da boste v našem akademskem okolju našli ne le vrhunsko znanje, temveč tudi podporno skupnost, ki vam bo pomagala pri vključevanju v novo okolje. Vaša prisotnost bogati našo univerzo in prispeva k ustvarjanju mednarodnega in večkulturnega duha.

Naša univerza ni zgolj izobraževalna ali raziskovalna ustanova, temveč skupnost, v kateri skupaj gradimo in oblikujemo prihodnost. Vaša soudeležba v tem procesu je ključna, saj univerza postane živa in dinamična prav zaradi vaše zagnanosti, radovednosti in prizadevanj, da pridobite znanje in kompetence, ki jih potrebujete, in zaradi česar ste tukaj. Verjamem, da bo tudi to leto polno izzivov, ki bodo od vas zahtevali predanost in trud, vendar bodo prav ti izzivi oblikovali vašo prihodnost ter vas vodili k uspehu.

Naše poslanstvo na Univerzi v Mariboru je jasno – izobraževanje, osredotočeno na študenta, ki ga nadgrajujemo z znanstvenimi raziskavami in inovacijami. Naš cilj je opremiti vas s kakovostnim znanjem in vam pomagati pridobiti prve pomembne izkušnje. Zato vas vključujemo tudi v projekte in dejavnosti, kjer boste lahko razvijali svoje talente, kritično razmišljali ter soustvarjali rešitve za boljšo prihodnost. Vaš študij zato tesno povezujemo z gospodarstvom in delovnimi okolji, za katere vas pripravljamo. Ob tem je pomembna vaša odprtost za nove ideje, izzive in sodelovanja. Vse več pozornosti posvečamo tudi področju zelenega in digitalnega prehoda, saj se zavedamo, da vas moramo pripraviti na prihodnost, ki bo trajnostno naravnana, in na delovna mesta, ki bodo reševala številne še nepoznane izzive. Vabim vas, da se udeležujete delavnic, usposabljanj in drugih dogodkov, ki jih organiziramo v tej smeri, saj boste tako pridobili dodatno znanje in veščine, ki vam bodo pomagale pri prilagajanju hitrim spremembam.

Na Univerzi v Mariboru skrbimo, da boste imeli številne priložnosti za vsestranski razvoj – tako na študijskem kot na obštudijskem področju. Prav zato vam ob tej priložnosti svetujem, da raziščete in izkoristite čim več možnosti, ki so vam na voljo. Teh na Univerzi v Mariboru ne bo zmanjkalo. Ponujamo vam bogat nabor obštudijskih dejavnosti, med katerimi so tudi projekti Študentskega sveta UM, storitve Kariernega centra UM, mednarodne izmenjave v okviru programa Erasmus+ in druge dejavnosti, ki se povezujejo pod okrilje Študentskega središča UM. Izkoristite čas študija za raziskovanje in učenje. Utrdite svoje osebnostne temelje in zgradite vezi, ki vam bodo ostale za vse življenje.

Vabim vas, da študij vzamete resno, z zanosom in predanostjo, saj je to obdobje, ki bo oblikovalo vašo prihodnost. Ne ubirajte lažjih poti, saj prave vrednosti ne prinašajo zmeraj hitre rešitve, temveč trdo delo in prizadevanje za globoko, kakovostno in trajno znanje, ki vam bo koristilo skozi vse življenje. Pomnite, da je vaša študijska uspešnost predvsem v vaših rokah, zato   prevzemite odgovornost za svoje napredovanje in študijski uspeh. A vedite, da na študijski poti niste sami. Ob vas bodo naši predani visokošolski učitelji, mentorji, in visokošolski sodelavci, ki vas bodo s svojim znanjem, izkušnjami in podporo usmerjali, navdihovali in spodbujali, da se soočite z izzivi. Izkoristite čim več priložnosti, ki vam bodo na voljo. V primeru težav so vam na voljo tutorji, strokovne službe in številne podporne storitve. Skupaj bomo ustvarjali spodbudno študijsko okolje, kjer boste lahko razvili svoje potenciale in dosegli zastavljene cilje, ob tem pa tudi osebnostno rasli.

Naj bo to študijsko leto priložnost za nove začetke, dosežke in čudovita prijateljstva. Vsem vam želim uspešno leto, polno znanja in izkušenj, ki vas bodo oblikovale v uspešne posameznike in posameznice, pripravljene na izzive prihodnosti. Univerza v Mariboru je tukaj, da vas podpira na tej poti, in prepričan sem, da bomo skupaj pisali nove uspešne zgodbe.

Želim vam uspešno študijsko leto 2024/2025!

Prof. dr. Zdravko Kačič, rektor Univerze v Mariboru

  • Nagovor rektorja prof. dr. Zdravka Kačiča ob začetku študijskega leta 2024/2025 - Slika 1

Najava razpisa IŠRI:UM za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 24.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

V skladu z razvojnimi cilji znanstvenoraziskovalne dejavnosti Univerze v Mariboru 2023-2027 (RSF ZRD UM 2023-2027), med katere spada tudi spodbujanje vključevanja študentov v znanstvenoraziskovalno in projektno delo z razvojem inovativnih oblik sodelovanja, se želi spodbuditi vključevanje študentov v znanstvenoraziskovalno in projektno delo.

Individualni študentski raziskovalni izziv (IŠRI:UM) vključuje komponento mobilnosti. Mobilnost je lahko namenjena obisku študenta na univerzi gostiteljici za namene pisanja zaključnih del, seminarjev, iskanju literature in drugih virov ter materialov, obisku raziskovalnih skupin, mednarodnih dogodkov (konferenc, strokovnih dogodkov ipd.), pripravi članka in drugih podobnih aktivnosti vezanih na raziskovalno in projektno delo.

Finančna spodbuda je namenjena financiranju stroškov mobilnosti študenta. V študijskem letu 2024/2025 je v okviru Razpisa za individualne študentske raziskovalne izzive Univerze v Mariboru (IŠRI:UM) predvideno financiranje 10 mobilnosti študentov. Finančna spodbuda se predvideva tako za študente kot za mentorje z domače institucije (članice UM). 

Vabljeni k prijavi v študentski uredniški odbor revije Medcine, Law & Society

Datum objave: 20.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

Revija Medicine, Law & Society, katere izdajatelj je Pravna fakulteta UM, vabi k sodelovanju študente vseh letnikov (tudi bruce). Oblikoval se bo študentski uredniški odbor, ki bo pomagal pri pripravi in urejanju člankov za objavo. Za delo je potrebno znanje angleškega jezika (vsaj B2) in znanje uporabe računalnika in urejanja besedil.

 Kratko motivacijsko pismo (max 250 besed) pošljite najkasneje do 25. oktobra 2024, na email rok.dacar@um.si

Prof. dr. Vesna Rijavec (glavna urednica)

  • Vabljeni k prijavi v študentski uredniški odbor revije Medcine, Law & Society - Slika 1

MOŽNOST OPRAVLJANJA ERASMUS+ ŠTUDIJSKE PRAKSE NA VELEPOSLANIŠTVU REPUBLIKE SLOVENIJE V PRAGI

Datum objave: 18.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2024

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Pragi obvešča o možnosti opravljanja Erasmus+ študijske prakse v spodaj navedenih obdobjih:

  • od 28. oktobra 2024 do 31. januarja 2025,
  • od 3. februarja do 30. aprila 2025,
  • od 1. maja do 31. julija 2025,
  • od 4. avgusta do 31. oktobra 2025.

Erasmus+ študijska praksa je neplačana, za nastanitev v Pragi študenti poskrbijo sami.

Študenti imajo možnost spoznavanja in sodelovanje pri delu veleposlaništva, in sicer:

  • pomoč in podpora zaposlenim na veleposlaništvu pri vsakodnevnih nalogah (vsebinsko in administrativno delo),
  • spremljanje in poročanje o aktualnih političnih temah na Češkem,
  • priprava in sodelovanje na dogodkih v organizaciji veleposlaništva.

Pogoji:

  • status študenta vključenega v program Erasmus + v času opravljanja prakse,
  • pripravljenost na skupinsko delo, inovativnost, fleksibilnost, samostojnost, uglajenost, odprtost, pozitivna naravnanost,
  • zagotovljeno zdravstveno zavarovanje v času opravljanja prakse (potrdilo potrebno posredovati pred začetkom opravljanja prakse),
  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika.
     

Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis,
  • kratko motivacijsko pismo,
  • navedbo obdobja, v katerem bi kandidati želeli opravljati Erasmus+ študijsko prakso,
  • študijska praksa lahko traja najmanj en mesec in največ tri mesece.
     

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Pragi o izbiri kandidata obvesti Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve, ki izbrane kandidate na podlagi 16.a člena Zakona o zunanjih zadevah odobri in pred nastopom Erasmus+ študijske prakse varnostno preveri.

Prijave pošljite na sloembassy.prague@gov.si najpozneje do petka, 27. septembra 2024, s pripisom »Prijava za Erasmus+ študijsko prakso na VPR«

 

Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente

Datum objave: 12.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Monografija Pravo intelektualne lastnine je prvo slovensko delo, ki celovito obravnava kompleksno področje intelektualne lastnine. Knjiga v 18 poglavjih zajema pravice industrijske lastnine, avtorsko pravo, varstvo poslovnih skrivnosti in druge posebne pravice. Obravnava tudi postopek pridobitve pravic, njihovo prenašanje in sodno varstvo, ter izpostavlja prihodnje izzive na tem področju.
Cilji knjige so predstavitev ključnih konceptov in pravnih predpisov, poglobljena analiza sodne prakse in pravilna uporaba pravaintelektualne lastnine. Knjiga odgovarja na številna vprašanja, uporabna je tako za študente kot strokovnjake in širšo javnost.

Študenti lahko naročite knjigo po akcijski ceni za 75,20 EUR.

  • Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente - Slika 1