Obvestila

Obvestila 1 do 20 od 35

Študentska praksa v odvetniški pisarni Wolf Theiss

Datum objave: 16.01.2025 | Datum poteka: 30.01.2025

V odvetniški pisarni Wolf Theiss bodo v februarju in marcu 2025 nudili možnost opravljanja študentske prakse.

Odvetniška pisarna Wolf Theiss je skupaj z lokalnimi podružnicami ter povezanimi družbami prisotna v 13 državah Srednje, Vzhodne in Jugovzhodne Evrope (CEE/SEE), delujemo pa tudi na lokaciji v središču Evrope v Bruslju. Naš ugled temelji na kombinaciji lokalnega znanja ter močnih mednarodnih zmogljivosti. Z združevanjem neposrednega poznavanja posameznih gospodarskih panog in trdnega pravnega znanja lahko strankam zagotavljamo celostne storitve z reševanjem vprašanj z vseh pravnih področij, s katerimi se družbe soočajo.

Kakšen je postopek prijave?
Do 26. januarja 2025 pošljite svoj življenjepis in motivacijsko pismo (v angleškem jeziku) na elektronski naslov my.career.ljubljana@wolftheiss.com. Po opravljenem izboru bomo stopili v stik z izbranimi kandidati.

Več informacij je na voljo v priloženem razpisu.

Vabljeni k prijavi.

  • Študentska praksa v odvetniški pisarni Wolf Theiss - Slika 1

Pridruži se Odvetniški družbi Vesenjak

Datum objave: 14.01.2025 | Datum poteka: 22.01.2025

Odvetniška družba Vesenjak te vabi, da postaneš del naše ekipe!

Če si študent/-ka višjega letnika, absolvent/-ka ali pripravnik/-ca pravne fakultete in iščeš priložnost za praktično izpopolnjevanje v dinamičnem pravnem okolju, potem te želimo spoznati.

Kaj pričakujemo?

- Komunikativnost – jasno izražanje in pripravljenost na timsko delo.
- Natančnost – preciznost in odgovornost pri delu.
- Poznavanje izvršilnega postopka – razumevanje predsodne in sodne izterjave.
- Digitalna pismenost – delo z orodji, kot so Word, Excel in drugi osnovni računalniški programi.

Kaj ponujamo?

Pridobivanje dragocenih izkušenj v odvetniški praksi.
Priložnost za učenje v sodelovanju z izkušenimi pravniki.
Delo v prijetnem in podporno naravnanem kolektivu.

Prijave sprejemamo do 20. 1. 2025.

Pošlji nam svoj kratek življenjepis na odvetnik@vesenjak.si.

Ne pozabi pripisati svoje telefonske številke, na kateri si dosegljiv/-a.

Začetek dela: 1. 2. 2025

Ne odlašaj, naredi prvi korak k svoji pravni karieri še danes!

Za več informacij o naši odvetniški družbi obišči www.vesenjak.si.

Odvetniška družba Vesenjak – kjer pravna teorija postane praksa!.

  • Pridruži se Odvetniški družbi Vesenjak - Slika 1

Praktično usposabljanje študentov - »Zagotavljanje neodvisnosti nacionalnih regulativnih oblasti na področju energetike s poudarkom na primerjalnih pravnih vidikih – NRA«

Datum objave: 13.01.2025 | Datum poteka: 02.02.2025

Od 1. marca do 30. junija 2025 (morda 30. maja 2025) bo na Pravni fakulteti Univerze v Mariboru potekal študentski raziskovalni projekt »Zagotavljanje neodvisnosti nacionalnih regulativnih oblasti na področju energetike s poudarkom na primerjalnih pravnih vidikih – NRA«, ki ga vodi red. prof. dr. Aleš Ferčič. V projektu bo kot partner sodelovala Agencija za energijo.

Z analizo zakonodaje v Sloveniji in določenih državah članicah EU bomo po potrebi oblikovali predloge za izboljšanje zakonodaje in pravne kulture na tem področju.

K sodelovanju vabimo redne študentke in študentke in študente študijskih programov »Pravo« 1. in 2. stopnje (z vsake stopnje 4).

Prijave (kratko motivacijsko pismo in življenjepis) pošljite na: jasmina.klojcnik@um.si, najkasneje do 30. 1. 2025.

Za sodelovanje pri projektu boste prejeli plačilo, ki je odvisno od v naprej določenih postavk projekta in obsega opravljenega dela.

Dodatne informacije najdete v priloženem dokumentu.

Dobrodošli!

  • Praktično usposabljanje študentov - »Zagotavljanje neodvisnosti nacionalnih regulativnih oblasti na področju energetike s poudarkom na primerjalnih pravnih vidikih – NRA« - Slika 1

Razpis za člane komisij senata in knjižničnega odbora iz vrst študentov

Datum objave: 10.01.2025 | Datum poteka: 22.01.2025

Študente, ki se želijo v študijskem letu 2024/2025 aktivno vključiti v delovanje na fakulteti, pozivamo, da kandidirajo v razpisane funkcije za mesta članov študentov v Komisijah Senata in Knjižničnem odboru PF UM (https://www.pf.um.si/o-nas/organiziranost/drugo/komisije/).

  • Knjižnični odbor PF UM (2 študenta) 
  • Komisija za ocenjevanje kakovosti PF UM (2 študenta) 
  • Komisija za študijske zadeve PF UM (2 študenta) 
  • Komisija za znanstvenoraziskovalne zadeve PF UM (2 študenta) 
  • Komisija za mednarodno sodelovanje PF UM (2 študenta) 
  • Disciplinsko sodišče PF UM (2 študenta)

Kandidature naj študentje oddajo na mail prodekanice za študentska vprašanja (asja.lesnik@student.um.si) najkasneje do ponedeljka, 20. januarja 2025 do 12. ure.

Spletni AIPS

Datum objave: 06.01.2025 | Datum poteka: 02.03.2025

Spoštovani študenti.

Obveščamo vas, da je spletni AIPS za študente ponovno aktiviran. Večina študentov ima dostop do spletnega AIPS-a (predvidoma tisti, ki so bili vpisani v 2024/25 pred 23.10.2024 in niso bili blokirani zaradi neplačila).  

Za tiste, ki ne bodo mogli vstopiti v AIPS, bomo z aktivnostmi lahko nadaljevali po tem, ko bo vzpostavljen sistem za upravljanje digitalnih identitet. 

S spoštovanjem,

referat

Objava sklepa o razpisu volitev za člane Upravnega odbora Univerze v Mariboru iz vrst delavcev, ki opravljajo visokošolsko dejavnost, drugih delavcev in študentov Univerze v Mariboru

Datum objave: 22.12.2024 | Datum poteka: 31.03.2025

Sklep št. 021/2024/S 446/510-BF z dne 20.12.2024 v prilogi.

Govorilne ure

Datum objave: 01.12.2024 | Datum poteka: 31.01.2025

Spoštovani študenti.

Na UM še vedno potekajo nekatere aktivnosti  za vzpostavitev ponovnega delovanja IT storitev. V nadaljevanju objavljamo termine govorilnih ur visokošolskih učiteljev in asistenov na PF UM.

PROFESOR, ASISTENT

DAN

URA

OPOMBA

Dr. Tjaša Ivanc

ponedeljek

11 - 12

 

Dr. Vesna Rijavec

ponedeljek

11 - 12

 

Dr. Borut Holcman

ponedeljek

12 - 13

 

Dr. Aleš Kobal

 

 

MS Teams

Dr. Jerneja Prostor

petek

10 - 11

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Aljoša Polajžar

sreda

9.30 - 10.30

 

Dr. Rok Dacar

torek

9 - 10

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Tomaž Keresteš

četrtek

12 - 13

 

Dr. Suzana Kraljić

ponedeljek

10 - 11

 

Asistent Kristjan Zahrastnik

četrtek

10 - 11

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Katja Drnovšek

četrtek

13 - 14

 

Dr. Denis Baghrizabehi

petek

13 - 14

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Martina Repas

torek

9 - 10

 

Dr. Renato Vrenčur

petek

11 - 12

 

Dr. Miha Šepec

sreda

11 - 12

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Janja Hojnik

 

 

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Asistent Jan Stajnko

 

 

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Saša Prelič

torek

12 - 13

po predhodni najavi na tel. št. 02/250 42 27

Dr. Darja Senčur Peček

ponedeljek

11 - 12

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Aleš Ferčič

četrtek

11.45 - 12.45

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Nataša Samec Berghaus

  po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Asistentka Lina Burkelc Juras

 

 

po predhodnem dogovoru po elektronski pošti

Dr. Matjaž Tratnik

petek

12 - 13

 

OBVESTILO O KIBERNETSKEM NAPADU

Datum objave: 26.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani!

Dne 23. 10. 2024 v večernih urah je bil na centralno računalniško infrastrukturo Univerze v Mariboru izveden obsežen kibernetski napad z izsiljevalsko programsko kodo, s čimer so bile onemogočene vse storitve, kot so: elektronska pošta, okolje spletne učilnice, spletne strani, digitalna identiteta, uporaba akademskega, kadrovskega in finančnega informacijskega sistema, uporaba orodja MS-Teams, storitev OneDrive in ostale.  

Poleg pristojnih IKT-strokovnjakov na RCUM in IKT-koordinatorjev so Univerzi v Mariboru takoj po dogodku s svojimi strokovnjaki na pomoč priskočile tudi številne zunanje institucije. Izjemno pomembna informacija, tako za zaposlene in študente, kot tudi vse druge posameznike je, da vsa dosedanja poizvedovanja in ugotovitve, zbrane iz različnih virov, kažejo na to, da ob kibernetskem napadu ni prišlo do posega v (osebne) podatke oz. do njihovega iznosa, temveč je napad zgolj onemogočil dostop do podatkov v digitalni obliki. Vse do danes Univerza v Mariboru tudi ni prejela kakršne koli informacije o odlivu podatkov ali grožnje, ki bi kazala na to, da so bili podatki odtujeni. 

Na podlagi varnostnih kopij in drugih postopkov povrnitve sistemov oz. podatkov Univerza v Mariboru počasi in s posebno previdnostjo ponovno vzpostavlja delovanje sistemov, kot so ožičeno in brezžično omrežje, elektronska pošta za študente, delovanje MS-Teams storitev, spletne strani, druge storitve M365, kadrovski sistem in sistem za obračun plač ter drugih dohodkov, finančno računovodski sistem, spletno učilnico Moodle idr. Vse to je že delujoče. Glede ostalih dodatnih IT-storitev, ki so bile pred napadom na voljo in jih je številčno še okrog 300, pa vas obveščamo, da bodo predane v uporabo šele takrat, ko bodo ustrezno pripravljene in zaščitene, pri čemer časovnice zaradi številnih faktorjev ni mogoče napovedati. 

S tem obvestilom želimo vse deležnike podrobneje seznaniti z dosedanjimi ugotovitvami in predvsem z dejstvom, da lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da s kibernetskim napadom do posega v osebne podatke posameznikov ni prišlo. Podatki na diskovnih kapacitetah so bili kriptirani, kar je povzročilo njihovo neberljivost oz. neuporabnost, niso pa bili izvoženi oz. odtujeni.

Še naprej vas bomo tekoče obveščali o napredku pri celoviti obnovi informacijsko-komunikacijskega sistema Univerze v Mariboru, s katerim bomo na hkrati vzpostavili tudi nove varnostne standarde, ki bodo kulturo uporabe IKT-storitev dvignili na še višji nivo. 

S spoštovanjem,
rektor prof. dr. Zdravko Kačič  

Preizkusno predavanje dr. Roka Dacarja v postopku izvolitve v naziv docent za predmetno področje "pravo"

Datum objave: 25.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Vljudno vabljeni na preizkusno predavanje kandidata dr. Roka Dacarja v postopku izvolitve v naziv docent za predmetno podrocje »pravo«, ki ga bo izvedel v okviru predmeta Ustavno pravo študentom 1. letnika Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje »pravo«, in sicer v sredo, 27. novembra 2024 ob 12.30 uri v predavalnici Auditorium Maximum (2. nadstropje fakultete) na temo: PREPOVEDI POLITIČNIH STRANK V MILITANTNI DEMOKRACIJI.

Objavljen je urnik za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 02.10.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovani študenti.

Objavili smo U R N I K E za študijsko leto 2024/2025.

Do urnikov lahko dostopate s klikom na urniki v vrstici, ki se nahaja na vrhu spletne strani Pravne fakultete Maribor Slika urnikov

ali pod kategorijo: Študij -> Urniki.


Izredne študente obveščamo, da urnik še ni dokončen oz. obstaja možnost naknadnih sprememb.


V nadaljevanju objavljamo razpredelnice iz katerih je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

SKUPINE VAJ IN SEMINARJEV

LEGENDA KRATIC, ki so uporabljene v urnikih:

  • PRAVO 1 UN - 1. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 UN - 2. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 3 UN - 3. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)
  • PRAVO 1 MAG - 1. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 MAG - 2. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)

OBRAZLOŽITEV glede predavanj, skupin in vaj

Univerzitetni študijski program 1. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v dveh (2) skupinah, vaje za 1. in 2. letnik v treh (3) skupinah.
Seminarji za 3. letnik v eni (1) skupini in vaje v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 UN V 1. skupina

A - Jo

PRAVO 1 UN V 2. skupina

Ju - Poj

PRAVO 1 UN V 3. skupina

Pol - Ž

 

1. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 1 UN S 1. skupina

A - Ma

PRAVO 1 UN S 2. skupina

Me - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 UN V 1. skupina

A - J

PRAVO 2 UN V 2. skupina

K - Pl

PRAVO 2 UN V 3. skupina

Po - Ž

 

2. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 2 UN S 1. skupina

A - L

PRAVO 2 UN S 2. skupina

M - Ž

 

3. LETNIK VAJE

 

PRAVO 3 UN V 1. skupina

A - M

PRAVO 3 UN V 2. skupina

N - Ž


* Seminarji na Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Pravo se bodo v 3. letniku izvajali v eni (1) skupini.


Magistrski študijski program 2. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v eni (1) skupini, vaje za 1. in 2. letnik v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 MAG V 1. skupina

A - L

PRAVO 1 MAG V 2. skupina

M - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 MAG V 1. skupina

A - Kol

PRAVO 2 MAG V 2. skupina

Kor - Ž

 

Spoznajte TUTORJE ŠTUDENTE Pravne fakultete Univerze v Mariboru za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 02.10.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

V študijskem letu 2024/2025 ekipo tutorjev, sestavljajo naslednji študenti, ki vam bodo pomagali pri študijskih izzivih, vprašanjih in vključevanju v študentsko življenje na fakulteti.

Amadeja Mlinar – Koordinatorka tutorjev PF UM

E-naslov: amadeja.mlinar@student.um.si

Lisa Elizabeth Strouken – Tutorka študentka za študente 1. letnika

E-naslov: lisa.strouken@student.um.si

Nuša Pleteršek – Tutorka študentka za študente 1. letnika

E-naslov: nusa.pletersek@student.um.si

Samo Baltić – Tutor študent za študente 1. letnika in mednarodne študente

E-naslov: samo.baltic@student.um.si

Blaž Bukovec – Tutor študent za študente 2. letnika

E-naslov: blaz.bukovec@student.um.si

Miha Marko – Tutor študent za študente 3. letnika

E-naslov: miha.marko@student.um.si

Ajda Kolšek – Tutorka študentka za študente 4. letnika

E-naslov: ajda.kolsek@student.um.si

Asja Lešnik – Tutorka študentka za študente 5. letnika

E-naslov: asja.lesnik@student.um.si

Nagovor rektorja prof. dr. Zdravka Kačiča ob začetku študijskega leta 2024/2025

Datum objave: 30.09.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovane študentke, spoštovani študenti. Z velikim veseljem vas pozdravljam ob začetku novega študijskega leta na Univerzi v Mariboru.

Posebej toplo dobrodošlico izrekam vsem bruckam in brucem, ki danes prvič prestopate prag naše univerze. To je za vas nov korak, ki odpira vrata v svet znanja, ustvarjalnosti in priložnosti za osebni in karierni razvoj. V študentskih vrstah izrekam dobrodošlico tudi vsem mednarodnim študentkam in študentom, ki ste izbrali Univerzo v Mariboru za svoje izobraževalno središče. Verjamem, da boste v našem akademskem okolju našli ne le vrhunsko znanje, temveč tudi podporno skupnost, ki vam bo pomagala pri vključevanju v novo okolje. Vaša prisotnost bogati našo univerzo in prispeva k ustvarjanju mednarodnega in večkulturnega duha.

Naša univerza ni zgolj izobraževalna ali raziskovalna ustanova, temveč skupnost, v kateri skupaj gradimo in oblikujemo prihodnost. Vaša soudeležba v tem procesu je ključna, saj univerza postane živa in dinamična prav zaradi vaše zagnanosti, radovednosti in prizadevanj, da pridobite znanje in kompetence, ki jih potrebujete, in zaradi česar ste tukaj. Verjamem, da bo tudi to leto polno izzivov, ki bodo od vas zahtevali predanost in trud, vendar bodo prav ti izzivi oblikovali vašo prihodnost ter vas vodili k uspehu.

Naše poslanstvo na Univerzi v Mariboru je jasno – izobraževanje, osredotočeno na študenta, ki ga nadgrajujemo z znanstvenimi raziskavami in inovacijami. Naš cilj je opremiti vas s kakovostnim znanjem in vam pomagati pridobiti prve pomembne izkušnje. Zato vas vključujemo tudi v projekte in dejavnosti, kjer boste lahko razvijali svoje talente, kritično razmišljali ter soustvarjali rešitve za boljšo prihodnost. Vaš študij zato tesno povezujemo z gospodarstvom in delovnimi okolji, za katere vas pripravljamo. Ob tem je pomembna vaša odprtost za nove ideje, izzive in sodelovanja. Vse več pozornosti posvečamo tudi področju zelenega in digitalnega prehoda, saj se zavedamo, da vas moramo pripraviti na prihodnost, ki bo trajnostno naravnana, in na delovna mesta, ki bodo reševala številne še nepoznane izzive. Vabim vas, da se udeležujete delavnic, usposabljanj in drugih dogodkov, ki jih organiziramo v tej smeri, saj boste tako pridobili dodatno znanje in veščine, ki vam bodo pomagale pri prilagajanju hitrim spremembam.

Na Univerzi v Mariboru skrbimo, da boste imeli številne priložnosti za vsestranski razvoj – tako na študijskem kot na obštudijskem področju. Prav zato vam ob tej priložnosti svetujem, da raziščete in izkoristite čim več možnosti, ki so vam na voljo. Teh na Univerzi v Mariboru ne bo zmanjkalo. Ponujamo vam bogat nabor obštudijskih dejavnosti, med katerimi so tudi projekti Študentskega sveta UM, storitve Kariernega centra UM, mednarodne izmenjave v okviru programa Erasmus+ in druge dejavnosti, ki se povezujejo pod okrilje Študentskega središča UM. Izkoristite čas študija za raziskovanje in učenje. Utrdite svoje osebnostne temelje in zgradite vezi, ki vam bodo ostale za vse življenje.

Vabim vas, da študij vzamete resno, z zanosom in predanostjo, saj je to obdobje, ki bo oblikovalo vašo prihodnost. Ne ubirajte lažjih poti, saj prave vrednosti ne prinašajo zmeraj hitre rešitve, temveč trdo delo in prizadevanje za globoko, kakovostno in trajno znanje, ki vam bo koristilo skozi vse življenje. Pomnite, da je vaša študijska uspešnost predvsem v vaših rokah, zato   prevzemite odgovornost za svoje napredovanje in študijski uspeh. A vedite, da na študijski poti niste sami. Ob vas bodo naši predani visokošolski učitelji, mentorji, in visokošolski sodelavci, ki vas bodo s svojim znanjem, izkušnjami in podporo usmerjali, navdihovali in spodbujali, da se soočite z izzivi. Izkoristite čim več priložnosti, ki vam bodo na voljo. V primeru težav so vam na voljo tutorji, strokovne službe in številne podporne storitve. Skupaj bomo ustvarjali spodbudno študijsko okolje, kjer boste lahko razvili svoje potenciale in dosegli zastavljene cilje, ob tem pa tudi osebnostno rasli.

Naj bo to študijsko leto priložnost za nove začetke, dosežke in čudovita prijateljstva. Vsem vam želim uspešno leto, polno znanja in izkušenj, ki vas bodo oblikovale v uspešne posameznike in posameznice, pripravljene na izzive prihodnosti. Univerza v Mariboru je tukaj, da vas podpira na tej poti, in prepričan sem, da bomo skupaj pisali nove uspešne zgodbe.

Želim vam uspešno študijsko leto 2024/2025!

Prof. dr. Zdravko Kačič, rektor Univerze v Mariboru

  • Nagovor rektorja prof. dr. Zdravka Kačiča ob začetku študijskega leta 2024/2025 - Slika 1

Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente

Datum objave: 12.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Monografija Pravo intelektualne lastnine je prvo slovensko delo, ki celovito obravnava kompleksno področje intelektualne lastnine. Knjiga v 18 poglavjih zajema pravice industrijske lastnine, avtorsko pravo, varstvo poslovnih skrivnosti in druge posebne pravice. Obravnava tudi postopek pridobitve pravic, njihovo prenašanje in sodno varstvo, ter izpostavlja prihodnje izzive na tem področju.
Cilji knjige so predstavitev ključnih konceptov in pravnih predpisov, poglobljena analiza sodne prakse in pravilna uporaba pravaintelektualne lastnine. Knjiga odgovarja na številna vprašanja, uporabna je tako za študente kot strokovnjake in širšo javnost.

Študenti lahko naročite knjigo po akcijski ceni za 75,20 EUR.

  • Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente - Slika 1

OBVESTILO ZA ŠTUDENTE PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU - IZPITNI RED

Datum objave: 02.08.2024 | Datum poteka: 30.09.2099

Zadeva: Prijava na izpit in odjava od izpita

Spoštovani.

V referatu za študentske zadeve Pravne fakultete UM so v zadnjem obdobju zaznali, da se študenti »pozabijo« prijaviti na izpit oz. odjaviti od izpita. Prijavo na izpit oz. odjavo od izpita ureja Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi v Mariboru, št. A4/2009-41AG (v nadaljevanju Pravilnik). Izpitni roki za posamezni študijski program so objavljeni v spletnem portalu AIPS in na spletni strani Pravne fakultete.

I. Prijava na izpit (22. člen Pravilnika)

Poudarjamo, da je študent odgovoren za pravilno in popolno prijavo na izpit. Študent se mora prijaviti na izpit najkasneje pet (5) dni pred izpitom. Prijava na izpit je elektronska v spletnem portalu AIPS. Če želi študent ponovno opravljati izpit z namenom zvišanja ocene (tak izpit se opravlja kot komisijski izpit), o tem najkasneje pet (5) dni pred izpitom obvesti Referat za študijske zadeve, ki ga ročno doda na seznam prijavljenih na izpit.

Izvajalec izpita sme opravljanje izpita dovoliti samo kandidatom, uvrščenim na seznam prijavljenih na izpit, ki so opravili vse predhodne obveznosti pri učni enoti (vaje, seminarske naloge, nastope, poročila in drugo), določene z učnim načrtom posamezne učne enote.

II. Odjava od izpita (23. člen Pravilnika)

Študent lahko odjavi izpit najkasneje dva (2) dni pred izpitom. Odjava je elektronska v spletnem portalu AIPS. Študent, ki iz opravičljivih razlogov ne pride na izpit ali izpit pravočasno odjavi, lahko opravlja izpit v prvem naslednjem razpisanem roku. Študent, ki brez opravičljivega razloga ne pristopi k izpitu na dan, ki je bil zanj določen, ali če izpita ne odjavi pravočasno, sme opravljati izpit šele v drugem naslednjem izpitnem roku. Če študent zaradi opravičljivega razloga ni pristopil k izpitu in izpita ni pravočasno odjavil, se upošteva, da je izpit odjavil pravočasno, če v roku 3 delovnih dni po izpitnem roku v referat dostavi ustrezna pisna dokazila. O ustreznosti dokazil v roku 3 dni odloči strokovna služba.

Izhajajoč iz navedenega poudarjamo, da se lahko opravljanje izpita dovoli izključno študentom, ki so uvrščeni na seznam prijavljenih na izpit.

Študentom, ki se niso pravočasno prijavili na izpit, se NE dovoli opravljanje izpita oz. prijava po roku.

Študent, ki brez opravičljivega razloga ne pristopi k izpitu ali če izpita ne odjavi pravočasno, sme opravljati izpit šele v drugem naslednjem izpitnem roku.


S spoštovanjem.

Dekan Pravne fakultete Univerze v Mariboru
Red. prof. dr. Tomaž Keresteš

Kršitve izpitnega reda

Datum objave: 21.06.2024 | Datum poteka: 31.12.2030

Študent krši izpitni red, če med potekom preverjanja znanja na nedovoljen način sodeluje z drugimi prisotnimi ali če pri tem uporablja nedovoljene pripomočke.

Oseba, ki opravlja ali poizkusi opravljati izpit oz. drugo preverjanje znanja namesto prijavljenega študenta, in študent, namesto katerega opravi ali poizkusi opravljati preverjanje znanja kdo drug, s tem kršita izpitni red.

Kot kršitev se upošteva tudi plagiatorstvo pri seminarskih in diplomskih nalogah, programih in drugih pisnih izdelkih, katerih ocena prispeva k skupni oceni pri učni enoti.

  • Kršitve izpitnega reda - Slika 1

Akt o postopku pomirjanja za študente PF

Datum objave: 08.04.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani.

Prilagamo Akt o postopku pomirjanja za študente Pravne fakultete Univerze v Mariboru (v nadaljevanju: akt) s prilogo: Vzorec pobude za začetek postopka. Akt je pričel veljati in se uporabljati z dnem sprejema s strani dekana fakultete, tj. z dnem 8. 4. 2024. Študentski svet Pravne fakultete UM in Senat Pravne fakultete UM sta akt predhodno obravnavala in podala pozitivno mnenje k sprejemu akta.

Akt ureja postopek alternativnega reševanja sporov in pomirjanja med pedagoškim in nepedagoškim osebjem na eni strani ter študentkami in študenti na drugi strani, s ciljem varovanja dostojanstva šibkejše stranke, uresničevanja etičnega ravnanja in zagotavljanja objektivnih možnosti za učinkovito vodenje izobraževalnega procesa ter razreševanje sporov oziroma nesporazumov, do katerih lahko pride v okviru pedagoškega procesa, ki se izvaja v okviru Pravne fakultete Univerze v Mariboru.

Postopek pomirjanja, kot je določen v tem aktu, ni obvezen in z ničemer ne posega v postopke na Univerzi v Mariboru in pred pristojnimi javnimi oblastmi Republike Slovenije. Postopek v celoti temelji na prostovoljnosti odločitve za tovrstni način reševanja sporov ali nesporazumov.

Postopek pomirjanja po tem aktu se ne opravi za spore v zvezi z ocenjevanjem izpitov, kolokvijev in drugih oblik ocenjevanja in preverjanja znanja.

Možnost opravljanja Erasmus+ prakse na Stalnem predstavništvu pri mednarodnih organizacijah na Dunaju

Datum objave: 14.03.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Posredujemo informacijo o možnosti opravljanja Erasmus+ prakse na Stalnem predstavništvu pri mednarodnih organizacijah na Dunaju.

Te zanima? Več informacij najdeš v prilogi. Svojo prijavo, ki naj vsebuje življenjepis in motivacijsko pismo, pošlji na naslov slomission.vienna@gov.si. Prijave zbiramo skozi celo leto. Več o Stalnem predstavništvu najdeš na: http://dunaj.predstavnistvo.si/.

Nagrada za pedagoško odličnost Univerze v Mariboru

Datum objave: 25.01.2024 | Datum poteka: 30.09.2030

Z željo po prepoznavanju in spodbujanju izjemnih pedagoških dosežkov visokošolskih učiteljic, učiteljev in​ visokošolskih sodelavk, sodelavcev, smo s študijskim letom 2023/24 na Univerzi v Mariboru uvedli nagrado za pedagoško odličnost.

O nagradi
Vsako leto se bo ob svetovnem dnevu učiteljev podelila ena glavna nagrada za visokošolske učiteljice, učitelje in ena za visokošolske sodelavke, sodelavce na dveh področjih:

  • naravoslovje, tehnika, zdravstvo in kmetijstvo;
  • družboslovje in humanistika.

Poleg denarne nagrade bodo nagrajenke, nagrajenci prejeli tudi pedagoške točke za habilitacijska merila.

Od nominacije do izbora
Postopke nominiranja in izbora vodi Komisija za podelitve nagrad UM za pedagoško odličnost. Postopke ureja Pravilnik o podelitvi nagrad Univerze v Mariboru za pedagoško odličnost št. 012/2023/2. Nominacijo lahko poda skupina najmanj treh študentk, študentov, študentski svet fakultete, senat fakultete (na predlog komisije za študijske zadeve fakultete) ali vodja študijskega programa. Zbiranje nominacij poteka do zaključka poletnega izpitnega obdobja tekočega študijskega leta.

Podrobnosti o postopku so na voljo na spletni strani: Pedagoška odličnost na Univerzi v Mariboru.

  • Nagrada za pedagoško odličnost Univerze v Mariboru - Slika 1

Vabilo k prijavi na tekmovanje: Central and Eastern European Moot Competition 2023-24

Datum objave: 19.12.2023 | Datum poteka: 31.12.2030

Študente in študentke PF UM, ki vas zanima pravo EU, vabimo, da do 8. 1. 2024 pošljete prijavo za sodelovanje na: petra.weingerl@um.si in ziva.suta@um.si. Prijavi priložite krajše motivacijsko pismo za sodelovanje na tekmovanju, napisano v angleškem jeziku.

Pogoj za prijavo je, da ste vpisani v 3. letnik 1. stopnje ali na 2. stopnjo PF UM (vključno z absolventskim letom).

Več informacij najdete na povezavi: CEEMC 2024 Prague – Central and Eastern Europe Moot Competition

Veseliva se vaših prijav!
Izr. prof. dr. Petra Weingerl in asist. Živa Šuta

  • Vabilo k prijavi na tekmovanje: Central and Eastern European Moot Competition 2023-24 - Slika 1