Prijava

Prijava poteka v 3 korakih:

1. Elektronska prijava. Motivacijsko pismo s kratkim življenjepisom in prijavo podpišete in oddate v Erasmus pisarni/ Pravni bukvarni pri referentki za mednarodno sodelovanje do predhodno določenega roka (predvidoma začetek marca).

2. Na spletnih straneh izbrane partnerske institucije v tujini preverite kakšni dokumenti in postopki za prijavo Erasmus študentov so potrebni ter poskrbite, da dokumente do ustreznega roka pošljete partnerski instituciji.

3. Študent, po prejemu pisma o sprejemu (Acceptance Letter) in potrjenega študijskega sporazuma (Learning Agreement) od univerze gostiteljice iz tujine, iz spletne strani preko katere se je prijavil  natisne prošnjo za pridobitev finančne dotacije Erasmus, jo podpiše in s prejetimi potrdili pošlje na naslov:

Univerza v Mariboru
Služba za mednarodno sodelovanje in programe mobilnosti
Slomškov trg 15
2000 Maribor

Če iz nobenega zgoraj navedenega s strani univerze gostiteljice potrjenega dokumenta (Acceptance Letter, Application Form, Learning Agreement), ki ga bo študent priložil prošnji za finančno dotacijo, nista natančno razvidna datum začetka in datum konca študijskih obveznosti v tujini, študent prošnji obvezno priloži še potrdilo o trajanju rednih študijskih obveznosti v tujini ali študijski koledar (Academic Calendar).

Pogoji za pridobitev statusa "Erasmus+ študenta":

Na razpis se lahko prijavi študent, ki izpolnjuje osnovne pogoje za pridobitev statusa »Erasmus+ študenta«, ki jih določa program:

  • da ima med študijem v tujini aktiven status študenta na matični fakulteti Univerze v Mariboru,
  • da bo v času izmenjave vpisan v prvi letnik dodiplomskega študija,
  • da v času dosedanjega študija na isti stopnji študija še ni izkoristil določenega števila mesecev izmenjave.

Študent ima možnost mobilnosti (študij in/ali praktično usposabljanje) do 12 mesecev na vsaki stopnji študija. Če študent vseh mesecev ne izkoristi v času študija, lahko le-te izkoristi za praktično usposabljanje v roku 12 mesecev po diplomiranju .

Kriteriji izbora v primeru, da se bo na posamezno mesto prijavilo več kandidatov kot je razpoložljivih mest.

Če bo prijav več, kot je razpisanih mest na posamezni partnerski instituciji, bodo imeli prednost študenti, ki so v višjem letniku. V kolikor bo več študentov iz istega letnika, bomo izbrali študente na osnovi motivacijsega pisma in znanje tujega jezika države, za katero se prijavljajo. Upoštevajo se tudi drugi posebni dosežki, izkazani z dokazili.

Na mobilnost se ne morejo prijaviti študentje, ki so bili na fakulteti obravnavani zaradi disciplinskih kršitev.